MPL TALK MY S18 WEEK 3 : TEAM REY GAYAT DI TANGGA KEDUA LIGA!
MPL Talk MY kini kembali untuk MPL MY Season 18 Week 3! Bersama Host Abg Lord, Co-Host Coach Rainn dan Panelist Aiman Laphel, minggu ini mereka kembali mengupas segala perkara yang berlaku sepanjang minggu ketiga daripada prestasi pasukan, pemain yang mencuri perhatian, hot take, hinggalah kepada perdebatan panas antara ketiga-tiga panel. Antara topik menarik minggu ini termasuklah perbincangan mengenai Sepat yang dikatakan overrated, manakala Vanix dari Team Flash pula menjadi perhatian apabila Coach Rainn dan Abg Lord menganggapnya sebagai pemain yang underrated, sementara Laphel melihatnya sebagai perfectly rated. Mereka turut membincangkan Novaria selepas buff terbaru — adakah hero ini sebenarnya overrated atau underrated? Segmen baru “Guilty or Not?” turut diperkenalkan apabila panel membincangkan situasi Vamos dan Eymal, termasuk keputusan untuk menukar Eymall selepas game pertama serta siapa yang sebenarnya patut dipersalahkan atas struggle mereka. Tidak ketinggalan perbincangan mengenai BTRM yang dikatakan sedang berdepan masalah, strategi mereka, situasi Chibi dan Cikugais serta pandangan setiap panel terhadap apa yang berlaku dalam pasukan. Dalam episod kali ini, kita juga membawakan review BTRM vs Team Rey, termasuk pujian terhadap penggunaan Novaria Zieyy, diving composition menggunakan Atlas dan Ling, draft Team Rey, penggunaan Lylia, sehinggalah kepada pick Selena dan Fanny yang mencuri perhatian. Malah, Abg Lord sendiri mula terfikir nak cuba Selena dalam rank! Dengan pelbagai hot take, prediction, game analysis, rumours dan perdebatan, minggu ketiga MPL MY pastinya ada banyak benda untuk dibincangkan. Jom saksikan MPL Talk MY S18 Week 3 sekarang!

OTKRS S2 EP4 : IMPAK TRANSFER WINDOW

Barcola pembelian yang BERNAS? Bruno diamkan pengkritik dengan hat-trick! | Bola Itu Life Reacts

🔴LIVE - RAJA MARKSMAN MALAYSIA !

EPS 45 : Rifdean Masdor Bakal Rebut Gelaran ONE World Champion Sebenar Di Tokyo | SembangOhhYeahh

BATTLE PICKUPLINE POWER PARTNERSHIP AI TEAM SEMENTARA 2026 !!!

MPL TALK MY WEEK 2 : SIAPA YANG BOLEH HENTIKAN SRG?

Bagaimana Warga Israel Semakin Menguasai Koh Samui?

Riz Amin Termakan Mee Bunian? Ada Lembaga Wanita Yang Bertenggek Di Bahu! - Sembang Seram

BENDA TU BERGULING MASUK BAWAH RUMAH WARDEN?! | KHAII

Bagaimana ARTETA Kembalikan Maruah ARSENAL Selepas 20 Tahun Tanpa EPL⁉️- MINI DOCUMENTARY

NO COOLDOWN PODCAST S4EP03 - PERUBAHAN DRASTIK LINE - UP MLBB ASIAN GAMES, SEPATUTNYA ATAU TAK ADIL?

Katakan Kepada Dunia King MANCHESTER UNITED Is Back🔥- EPL REVIEW‼️

MPL TALK ID S18 WEEK 2 : PENGUMUMAN, DICARI HERO YANG BISA STOP NNAEL

SAYA BELI BASIKAL AIR PERTAMA MALAYSIA !!

Husband i G4y ke? … | Episode 373

Aku Bina Rumah Di Atas Air! 50 Minit Sampai Siap

OTKRS S2 EP3 : TENGELAMNYA KAPAL RRQ TORA

ADAM NAZMIE RAKAM SUARA KETIGA NURCINTA, RUPANYA DAH BERTAHUN DIIKUT! - SERAM PEOPLE

AI TEAM CHALLENGE SIAPA TEPAT STOP MASA !!! SYERA ADA KUASA HENTIKAN MASA ???
![[FULL] Majalah 3 (2026) | Mon, Aug 31 - Penyelam Ranjau | Tonton](https://i.ytimg.com/vi/WRyqvrvzDY4/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLDBdLCTCptTu2pBpklYTSoyBFSncw)